flow02 2009.01.19. 23:24

Return

Visszatértem!:)
Az elmúlt egy évem...? Végleg lezárult a házasságom, jogilag nem, csak "funkcionálisan", be kellett látnom, hogy hiába szereti egymást két ember, ha már nagyok sok mindent megpróbáltak és még mindig boldogtalanok egymás mellett (és boldogabbak egymás nélkül), akkor nincs értelme... Az hülyeség, hogy a gyerek miatt jobb együttmaradni.

És köszönöm, nagyon jól vagyok így! Nem mondom, hogy ez az ideális állapot, de felszabadultam és újra Én vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://belsoter.blog.hu/api/trackback/id/tr33889973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása